ÅRSMÖTE 2024

Medlemmarna i Mariefred-Åkers Konstförening kallas härmed till Årsmöte fredagen den 15 mars kl 19.00 i Biohuset Mariefred.

Mötet inleds med sedvanliga årsmötesförhandlingar och därefter sker den alltid lika spännande och emotsedda dragningen i konstlotteriet.  Alla som varit medlemmar under år 2023 deltar i medlemslotteriet. I år är det dessutom extra förmånligt att delta i årsmötet då hälften av vinsterna utgörs av ett närvarolotteri.

För medlemslotteriet gäller att de medlemmar som av olika anledningar inte kan närvara måste lämna fullmakt. Om inte fullmakt har lämnats uteblir vinsten och övergår till nästa dragning.

Därefter kan vi avnjuta en gemensam supé i Biohusets café. Den består av en lättare måltid, mineralvatten, kaffe och kaka till en kostnad av 200:- som betalas i förväg till

bankgiro 521-3509 eller på Swish nummer 1236519763 (skriv middag årsmöte) senast måndag 11 mars. Vin eller öl kan köpas på plats; 50:-/glas vin 35:-/flaska öl. Självklart finns det även alkoholfria alternativ. Anmälan senast måndag 11 mars till Margaretha Fahlqvist tel 073-368 33 21 eller e-post margarethafahlqvist1@gmail.com

Kan du inte närvara men vill att någon annan närvarande föreningsmedlem ska välja eventuell vinst i medlemslotteriet måste du alltså lämna fullmakt.  Formulär bifogas nedan. Om du inte vet vem du ska ge fullmakt kan du höra av dig till Hans Lundén på e-post hakagulund@gmail.com

Du har också möjlighet att titta närmare på konstverken på plats i Biohuset innan mötet börjar.

Vi ser alla fram mot att träffa dig.

VÄLKOMMEN!